2012. július 19., csütörtök

Közkívánatra elindul(t) a blog. :)

Sziasztok.

Csabi vagyok és mivel javasoltátok Facebook-on,hogy többen igényt tartotok erre a blogra így a "tömeg" nyomásának engedve nyitottam egy blogot.Koreában a Samsung által szponzorált Everland Resort Szabadidő parkban dolgozom.Azon belül a Madagascar Live színpadi show tagja vagyok a BMX-emmel. :)
Kezdésnek annyit szeretnék megosztani veletek,hogy még soha nem írtam blogot így teljesen kezdő vagyok ezen a téren.Előre bocsájtom,hogy kizárólag a saját megítélésem szerint fogok írni Koreáról a bejegyzésekben így,ha valamivel kapcsolatban nem tetszésem fejezem ki az nem azért van,hogy "fikázzam" Koreát hanem azért mert én így látom,így éltem meg.Persze igyekszem a pozitív élményeket előtérbe helyezni de a negatívumokat is le fogom írni mert szerintem így lesz teljes a kép.
Többnyire a parkon belüli élményeimet tudom leírni mivel az időm nagy részét (heti 6 napot) ott töltöm.
De igyekszem Koreára vonatkoztatni a tartalmakat.A műsorról annyit,hogy sajnos képet nem tölthetek fel (talán majd novemberbe ha végeztem) ugyanis a nem közvetlen munkatársaimnak is megtiltották,hogy képeket csináljanak a mai premieren.Nagy az érdeklődés a műsorra ugyanis a holnapi jegyek 5 perc alatt keltek el az internetes árusítás megkezdése után ami kb. 1800 jegyet jelent.Persze,ha van kérdésetek nyugodtan lehet kérdezni hozzászólásba és amire lehet és tudok válaszolok szívesen.Valamint szeretném is kérni a kedves olvasókat,hogy szintén hozzászólásban írjátok meg mi az amire kíváncsiak vagytok mert így könnyebb lesz a ti igényeitek szerint formálnom a blogot...elvégre miattatok indult. :)
Ennyit bevezetésnek,ma is történt ugyan pár érdekes dolog de az már egy új bejegyzés témája lesz és valószínűleg csak holnap.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy belevágtál :)

    VálaszTörlés
  2. Az eddigi megtekintések számát látva (55...ennyire nem számítottam) tényleg megérte.
    Köszi a biztatást. :)

    VálaszTörlés