2012. augusztus 16., csütörtök

A műsor!

Bár korábban azt mondtam,hogy a műsorról nem írok (nem írhatok) de miután tegnap két rövid videót is találtam youtube-on így gondoltam ezeket megosztom illetve pár általam készített képet is. :)
Ezzel kapcsolatban csak annyit,hogy a műsor elején koreaiul és angolul is elmondják a szokásos szöveget miszerint fényképezni és videózni tilos.Ez általában az artisták műsorának másolását hivatott gátolni (szerintem nem sok sikerrel) illetve vannak olyan esetek amikor egy rosszkor elvillanó vaku akár veszélyes is lehet.Ennek betartatására általában az ajtóban beengedő vagy ültető emberek szoktak figyelni akik,ha észreveszik a jelenséget akkor oda mennek is diszkréten megkérik az illetőt eme tevékenység befejezésére.
Általában minél komolyabb egy műsor annál inkább figyelnek a fotózó közönségre.A műsor nagyon is komoly (Dreamworks licensz) de mint a felvételek is bizonyítják nem igazán érdekel senkit,hogy miként veszik fel a műsor egyes részeit.
Esetenként a fényeket vagy hangtechnikát kezelő emberek is szoktak figyelni és továbbítani az infót ugyanis ők többnyire magasabban ülnek így jobban rálátnak a közönségre.
Nálunk ez utóbbira nem igazán van szükség ugyanis teljesen be van kamerázva a terem így gyakorlatilag minden látszik egy képernyőn.Fináléba a közönségen át vezet az utam és mást se látok nap mint nap mint fényképező,videózó embereket,amit azért is egyszerű kiszúrni mert mindenkinek hatalmas "tepsi" telefonja meg tabletje van ami elég feltűnő.Pont ma láttam valakit egy ipad-el felvételt készíteni ami méreténél fogva csak úgy virított a közönségbe.Szóval ennyit arról,hogy készültek az alábbi felvételek.

I like to move it,move it!

Madagaszkár sztárjai!

Ezeken nem látszok sajnos,az én részem a "move it" után következik de talán idővel lesz majd ilyen videó is és akkor frissítem a bejegyzést.
Mint mondtam pár saját fotót is megosztok.
A próbák alatt tőle kaptam az időbeosztásom.
Komentbe meg lehet tippelni hány éves.? :)

A kamerás monitor (Samsung tv stílusosan).



Egy csoport kép a teljesség igénye nélkül.
Én bal szélen tisztelgek.

A finálé "tüzijáték" ahol tele fújják konfettivel a termet.

Ők (összesen 30-an) pedig akik a konfettit feltakarítják a műsor  után.
Ráadásul mind ezzel kb. 15 perc alatt végeznek úgy,hogy még a padokat is áttörlik. :)
Az alant látható videó még a gyakorlás fázisában készült amikor a trükkök zenéhez igazítása volt a cél.
A hang ugyan halk de aki akarja és tudja lefordíthatja a szöveget (az elején) mert érdekelne.
Korábban volt róla szó,hogy kapok angol szöveg könyvet de elfelejtődött sajnos.
Vannak dolgok amire kevesebb figyelmet fordítanak. :)

Közben sikerült megszereznem a szöveg könyv műsorom előtti részét. :)

Ma a színház bejáratához tévedtem és meglepetten láttam,hogy mennyien állnak sorba és várnak 45 perccel a műsor kezdete előtt.Gondoltam lefotózom a sort de mivel elég távolinak tűnt a vége és gondoltam nem látszana így inkább a videózás mellett döntöttem.
Azt hiszem helyesen! :)

4 megjegyzés:

  1. hát...sajnos elég nehéz kihallani, a férjem is csak annyit értett, hogy "most megmutatom, mit tudok csinálni a biciklivel"

    VálaszTörlés
  2. Igen tudom,nem ez volt a célja a felvételnek.Csak gondoltam egy próbát megér,hátha.Köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  3. Senki se tippelt az életkorra? Szerintem 17 éves a lány.

    VálaszTörlés
  4. Én is kb ennyinek vagy egy kicsit öregebbnek néztem de azért amikor közölte,hogy 37 akkor ugyanúgy leesett az állam mint most neked. :)

    VálaszTörlés